אופנה, מעצם טבעה, היא ברת חלוף. סגנון לעומת זאת, הוא נצחי. למי שיש חוש לסגנון, ידע לזהות את האופנה הנכונה, וידע להתאים את עצמו לזמנים המשתנים. אם נחשוב איזה עם הכי מזוהה עם אופנה עילית, כנראה שכולנו נחשוב על העם האיטלקי. המזג החם של האיטלקים, זורם מאישיותם אל עמלם. מדובר בעם שמקדש את העונג והחיים הטובים. האופנה האיטלקית והמותגים האיטלקיים הם המובילים הגדולים בשוק הביגוד מאז ומעולם. המכוניות האיטלקיות, פרארי, בוגאטי וכדומה, הן המכוניות היוקרתיות והנחשקות ביותר. גם בריהוט, האיטלקים הם קובעי הטרנדיים העולמיים.

הריהוט האיטלקי מגלם שילוב בין מסורת וידע רב שנים, לבין מודרנה ועדכניות בטכניקות ייצור חדש. בין שימוש בחומרי גלם איכותיים לבין הקפדה על מסחריות ועיצובים נחשקים. ריהוט איטלקי איכותי מספר סיפור אמנותי, משכנע ומרתק, כזאת שגורמת למי שמביט בו לעצור ולחשוב. להעלות אסוציאציות שלא ברור מה מקורן. יצרני הריהוט האיטלקי מקפידים על ייצור עצמי של כל השלבים בייצור הרהיט, על מנת להגיע לתוצר איכותי בלתי מתפשר.

עיצוב הוא תחום אומנותי. באומנות כמו באומנות, אין חוקים, ו”אין דבר כזה שאין דבר כזה”. אולם עיצוב אינו רק אסתטיקה, אלא מגלם איזון בין אסתטיקה לבין צורך פונקציונלי. העיצוב האיטלקי מפיח חיים ברהיטים, כך שניתן לשכוח שמדובר באובייקט עם תכלית פונקציונלית. יצרני הרהיטים האיטלקיים עושים רהיטים מתוך מחשבה על הטעם של האיטלקים, אך מבוקשים עקב יופיים בכל רחבי העולם. הדיוק והאסתטית האיטלקית, הופכים את הרהיטים תוצרת איטליה לרהיטים היפים והיוקרתיים ביותר בעולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *